Home > Entertainment > Brad and Angelina Win Court Case Against British Tabloid

Brad and Angelina Win Court Case Against British Tabloid

In the case of Brad Pitt and Angelina Jolie vs News of the World, the court has decided that the British tabloid will not be able to print false allegations without recourse.

In January of 2010, the couple sued the paper for printing a story that claimed they were separating and had even agreed to custody arrangement of their six children. Yesterday, “Brangelina’s” lawyer appeared in London’s High Court stating that the company that publishes News of the World, News Group Newspapers, has admitted their January 24 story, titled “Pitts All Over,” was “false and intrusive”.

The article claimed that the couple had enlisted the services of a lawyer in December of 2009 and agreed to a division of their mutual assets, including custody arrangements. But in court (surprise!) it was learned that the lawyer in question had never even met Brad or Angelina.

They were ordered to pay an undisclosed amount to Brad and Angelina, who weren’t present for the hearing as they’re both on a PR tour for Angelina’s new movie, Salt.

Categories: Entertainment
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: